29 Haziran 2015 Pazartesi

Kitap İncelemesi #63 (Beni Seç Serisi #3 - Sonsuza Dek)


Sonsuza Dek

Kiera Cass

Dex Yayınları
Çeviren: Derya İmer Aydınlık
Özgün Adı: The One
#Çok Satanlar
287 Sayfa - Ciltsiz
              ★ ★ ★ ★ 

"Önce aşk gelir. "





KAPAK:

 Dex Yayınları tarafından orijinal tasarımı ile yayımlanan kitabın kapağında, beyazlar içindeki kıyafeti ile masumiyeti  ve barışı temsil eden America yer almakta.

YAZAR HAKKINDA:

 Zor zamanlarda yaşadıklarından biraz olsun kurtulmaya çalışırken kaleme aldığı Beni Seç serisi ile dünyaya adını duyurmayı başaran Kiera Cass, yalnızca üslubu ve yeteneği ile değil sıcakkanlılığı ve samimiyeti ile de okurların beğenisini kazandı.
 Öyle ki bu içtenliği yaratmış olduğu karakterlere geçiren yazar, benim de favorilerim arasına girdi.

Kiera Cass The One'ı Okuyor



KONUSU:


 Artık geriye yalnızca 4 kız kalmıştı. İçlerinden birinin taca, servete, üne ve her şeyden önemlisi Maxon'a kavuşacağı Seçim'in sonlanmasına ise sayılı günler vardı.
 America bu süreçte bir yandan Maxon'a karşı olan hislerini gözden geçirirken, bir yandan da ilk aşkı Aspen'e olan bağlılığından vazgeçmek istemiyordu. 
 Oğlunun karar verirken hata yapmasını önlemeye çalışan Kral, oldukça katıydı. 
 Peki ya Maxon, asilerin ülkenin dört bir yanında boy gösterdiği bir dönemde, kime kalbinin kapılarını aralayacaktı?

KİTAP HAKKINDA:

 Şimdi America için, sonsuza dek seveceği erkeği seçme, prensesliğe giden yolda her şeyden önce inandığı doğrular uğruna savaşma zamanı.

 Kiera Cass'in yaratmış olduğu büyülü dünya ve karakterler sayesinde kısa sürede okunan Sonsuza Dek, hayranlarını üzmeyecek cinsten bir finale imza atıyor.


SONSÖZ:

 Beni Seç Serisi en sevdiğim seriler arasındaki yerini aldı.

 Beni Seç Kitabının Tanıtım Filmi




Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...