19 Haziran 2014 Perşembe

Çekiliş #1 ( Instagram'da 1000 Takipçiye Ulaşmam Şerefine )



        İlk Çekiliş

 18.06.2014 - 01.07.2014
          Kapandı 

 Öncelikle herkese merhaba. Umarım gününüz güzel geçiyordur. Bugün sizlerle her zamankinden farklı olarak bir çekiliş duyurusu paylaşacağım.

 Instagram'da kısa sürede 1000 takipçiye ulaştım. Beni takip eden, beğenilerini ve yorumlarını esirgemeyen herkese yürekten teşekkür ederim.

 Blogum ve Instagram hesabım sayesinde birçok kitap dostuyla fikir alışverişinde bulunduk ve ben birbirinden değerli yeni arkadaşlar edindim. Bu yüzden çok mutluyum.
 Göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı hepinize sonsuz teşekkürler... Ancak böyle kuru kuruya teşekkür etmekle olmaz diye düşünerek bir çekiliş yapmaya karar verdim.

 Bu çekiliş için size kendi kitaplığımdan Elif Şafak'ın Firarperest kitabını seçtim. Elif Şafak benim kalemini gerçekten sevdiğim yazarlardan ve bu sebeple sizinle paylaşmak istedim.

 Gelelim Çekiliş Kurallarına :

- Instagram üzerinden yapılan bir çekiliş olduğu için Instagram'da beni TAKİP etmeniz ve Instagram'da paylaştığım fotoğrafın altına YORUM yapmanız yeterli olacaktır.

- Bu yorum KATILDIM'ın yanı sıra En Sevdiğiniz Kitap/Yazar, Şuan Okumakta Olduğunuz Kitap ya da Okumayı Planladığınız Kitap olursa bende sizin kitap zevkinizle ilgili daha fazla bilgi edinmiş olurum. 

   Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 Çekilişimiz 1 Temmuz'da sona erecek ve herhangi bir aksilik çıkmazsa 2 Temmuz'da da sonuç Instagram hesabımda açıklanacak ve bu güzel kitap küçük hediyelerle birlikte 1 kişiye gidecek.



 Hepinize Bol Şanslar. Kendinize İyi Bakın.

 Ve çekilişimiz sonuçlandı kazanan 169 numara Özlem Kuru. Tebrikler.



               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...