31 Ocak 2015 Cumartesi

Okuduklarım #8 (Ocak/2015)


Ocak Ayında Okuduklarım



  • Sokak Kedisi Bob
  • Çizgili Pijamalı Çocuk
  • Efsane
  • Deha
 Herkese merhaba. Bu yazımda sizlere Ocak ayında okuduğum kitaplarla ilgili fikirlerimi paylaşıyorum.

 Ocak ayında birçok kişi 10 küsur kitap okurken ben yalnızca ve yalnızca 4 kitap okuyabildim. Bunun sebebini ise bütünüyle finallere bağlıyorum çünkü mühendislik okumak bunu gerektirir. Şaka bir yana finallerin etkisi olduğu doğru ancak ben her ay ortalama 4-5 kitap okuyabildiğim için bu durumu yadırgamıyorum.

 Sınavlarım sebebiyle bu ay bir şenlik düzenleyemedim ama bildiğiniz üzere Şubat ayında kitap severlerle Marslı'yı okuyacağız. Dilerseniz siz de bize katılabilirsiniz. 

 Her neyse lafı daha fazla uzatmadan bu ay okuduğum kitaplara şöyle bir göz atalım.


  

 Bu ay okuduğum ilk kitap Sokak Kedisi Bob'tu. Kedi sever biri olarak yeni yıla tatlı bir kitapla başlamak istedim. Özellikle kitabın kapağına bayıldım.
 James Bowen ve Bob'un arkadaşlığını okumak ise her ne kadar bir süre sonra olaylar James üzerinde yoğunlaşsa da keyifliydi. 
 Siz de kedilerden hoşlanıyor ve bir kurtuluş hikayesi okumak istiyorsanız Sokak Kedisi Bob'a göz atabilirsiniz.


 

 Bundan birkaç yıl önce filmini izleyip çok beğendiğim Çizgili pijamalı çocuk ise hakkında yazılan tüm övgüleri kuşkusuz hak ediyor.
 Genellikle kitaplar beyaz perdeye uyarlanırken büyüsünü kaybetse de Çizgili Pijamalı Çocuk bu kuralı bozuyor.
 Eğer henüz filmini izlemediyseniz ve Yahudi Soykırımı'nı iki küçük çocuğun gözünden görmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. 
 Kitabı da aynı derecede masum ve dokunaklıydı.




 
 Bu ay okuduğum bir diğer kitap ise uzun zamandır okumak istediğim Efsane oldu. 
 Serinin ilk kitabını oldukça beğendim.
 Yazarın basit dili sayesinde çok kısa sürede okuduğum kitap, tasarım açısından da çok şık.
 Pegasus Yayınları'nın ciltli kitap ve dizayn konusundaki başarıları takdire şayan.




                  ★

 Ve Efsane'nin ardından olayların gidişatını öğrenmek için hemen Deha'ya başladım. 
 Her ne kadar kitabın ilk yarısı aksiyon bakımından Efsane'ye göre bir tık aşağıda olsa da, ikinci yarısı bana göre düğümlerin çözüldüğü kısımdı.
 Pegasus Yayınları çok yakında serinin üçüncü ve son kitabı Champion'u çıkaracaklarını duyurdu. Seriyi tamamlamak için sabırsızlanıyorum.



 Benim bu ay okuduğum kitaplar ve onlar hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi. Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.
 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...