20 Ocak 2015 Salı

Book Tag ♥ #10 (Şimdi Mevsimi)

Şimdi Mevsimi

 Herkese merhaba. Kış aylarında içinizi ısıtacak yepyeni bir tag ile karşınızdayım.

 Uzun zamandır bir tag yazısı paylaşmadığımı fark ettim ve hazır etiketlenmişken kolları sıvadım. 

 Şimdi Mevsimi taginde yapmanız gerekenler aşağıdaki size kışı hatırlatan 7 soruyu cevaplamak. Ama ben yalnızca kitaplarla ilgili olanları yanıtlayacağım.

 Dilerseniz hiç vakit kaybetmeden sorulara geçelim.



1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

 Kışın okumak için herhangi bir favori kitabım yok ancak gerek kapağıyla gerekse konusuyla bana kışı anımsatan kitap, Kristin Hannah'tan Ateşböceği Yolu. 
 Ateşböceği Yolu'nu lise yıllarımda okuduğumda bir hayli hüzünlenmiştim. Sonrasında yazarın Kış Bahçesi kitabını da severek okudum ancak Ateşböceği Yolu kadar etkileyici bulamadım.



2. Kapağı mavi olan bir kitap?

 Bu kategori için birçok seçenek sunulabilir elbette ama ben çoğunluğun söylemeyeceği bir kitabı tercih ettim.
 Marc Levy ile geçen yıl İlk Gün sayesinde tanıştık. İlk Gün'ü okurken kurgusuna üslubuna hayran olduğum yazar, İlk Gece'de beni hayal kırıklığına uğratmadı desem yalan olur. Bütün bunları bir kenara bırakırsak Can Yayınları'ndan çıkan kitabın kapağı müthiş.





3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

 Ne hoş tesadüftür ki ablamla birlikte bu yıl okuduğum kitaplardan mini bir yılbaşı ağacı hazırladık. Süslerken çok eğlendiğimiz ağacın ise başrol oyuncusu 2014'te okuduğum en iyi kitaplardan olan Fahrenheit 451 oldu. 



4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?


 Bu soru için hiç düşünmeden Hogwarts diyorum. Hogwarts'ın sihir dolu dünyasında kaybolup etrafındaki muhteşemliği keşfetmeyi kim istemez ki. Ayrıca kış Hogwarts'ta bir başkadır. 

Hogwarts'ta bir kış günü



5. Birlikte kış tatiline gideceğim bir kitap karakteri?

 Birlikte kış tatiline gideceğim kitap karakteri, severek okuduğum Bildirge Serisi'nin ikinci kitabından itibaren hikayeye katılan Jude olurdu. Jude, gerek zekası gerekse duyguları ile beni etkileyebilmiş ender erkek karakterlerden. Hem her ikimizinde bilgisayarlarla ilgilenmesi hoş bir rastlandı. Bu yüzden ben seçimimi şimdiye kadar okuduğum bana en yakın erkek kitap karakteri olan Jude'dan yana kullanıyorum.


6. Bu sene için listende olan bir kitap?

 Şu sıralar en çok okumak istediğim kitap 2014'te Goodreads kullanıcıları tarafından yılın en iyi Bilim-Kurgu kitabı seçilen Marslı. Konusu itibariyle bir hayli ilgimi çeken kitabı Şubat ayında kitap severlerle birlikte okuyacağız. Eğer siz de kitaba sahipseniz ya da bilim kurgu ile ilgiliyseniz bize katılabilirsiniz.
 Ayrıca bu yıl okumak istediğim kitaplar arasında Efsane, 5. Dalga ve Kovan yer almakta.
 Geldik tagimizin sonuda. Ben de bu eğlenceli etkinliğe yapmak isteyen herkesi davet ediyorum. Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...