26 Ocak 2015 Pazartesi

Çekiliş #8 (Selim Çiprut Sponsorluğunda)

Çekiliş Tarihi

26 - 29 Ocak

 Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlerle uzun bir aradan sonra yeni bir çekiliş yazısı paylaşıyorum.  

 CIVA romanı ile adından söz ettiren Selim Çiprut'un yeni kitabı CIIVA geçtiğimiz günlerde piyasaya çıktı.

 Bu güzel haberi kutlamak amacıyla Selim Çiprut ile birlikte takipçilerime polisiye türündeki merak uyandırıcı kitabı hediye etmeye karar verdik.

 Bana ve takipçilerime kitabı okuma fırsatı verdiği için Selim Çiprut'a çok teşekkür ederim.

 Gelelim çekilişimize. CIIVA içinizden tam 3 KİŞİYE yazarımız tarafından İMZALANARAK gidecek.

 Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;


- Instagram hesabımı TAKİP ediyor olmanız ve paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM yorumu yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Lütfen birkaç kez KATILDIM ve benzeri yorumlar bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.

Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın



 Bu bir Instagram çekilişi olduğu için blog katılımlarını ne yazık ki değerlendiremiyorum.

 Çekilişimiz 26 Ocak'ta başlayıp 29 Ocak'ta (23:59) sona erecek. Kazananlar random.org aracılığıyla belirlenip 30 Ocak'ta INSTAGRAM üzerinden açıklanacak.

 Selim Çiprut'a bir kez daha teşekkür ederken hepinize bol şans diliyorum.


Tüm Hakları Saklıdır.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...