30 Nisan 2015 Perşembe

Okuduklarım #11 (Nisan/2015)


Nisan Ayında Okuduklarım


  • Ütopya
  • Saraydan Hikayeler
  • Harry Potter ve Felsefe Taşı
  • Orfani

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle Nisan ayında okuduğum kitaplar hakkındaki fikirlerimi paylaşıyorum. Yorucu ama keyifli bir ayı geride bıraktım. Fuar sebebiyle bu ay 3 kitap bir de çizgi roman okuyabilmişim. 

 Dilerseniz hiç vakit kaybetmeden kitaplara göz atalım.


 ★ ★ ★ 

 Bu ay ilk olarak uzun süredir merak ettiğim Thomas More'un Ütopya'sını okudum. Her ne kadar bazı konularda yazara katılmasam da, mükemmel düzeni arzulayan biri olarak kitabı çok ama çok sevdim.
 Ayrıca Timaş Yayınları'nın çevirisini de oldukça beğendim.


                   ★ ★ 

 Bir diğer okuduğum kitap, Beni Seç Serisi'nin yan kitabı olan Saraydan Hikayeler oldu.
 2 hikaye (Prens ve Muhafız) ve Daha fazlası bölümünden oluşan kitabı keyifle okudum.
 Ancak Saraydan Hikayeler seriyi tamamlamanız için mutlaka gerekli bir kitap değil.



              ★ ★ ★ 

 Sonrasında Nisan ayı için düzenlediğim Okuma Şenliği kapsamında kitap severlerle çocukluğumuza dönüp Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı okuduk.
 İyi ki okumuşuz çünkü ciddi anlamda o büyülü dünyayı özlediğimi fark etmiştim.
 Ayrıca kitabı okuduktan sonra filmlerin de bir o kadar başarılı olduğu anladım.



                   ★ ★ ★ 

 Ve son olarak fuardan arta kalan zamanlarda Orfani çizgi romanını okudum. Orfani benim okuduğum ilk bilimkurgu çizgi romanıydı ve gerçekten çok beğendim ancak keşke ilk cildi daha uzun tutulsaymış. Bunun dışında serinin devamını merakla bekliyorum.

Orfani Yetimler Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 Benim Nisan ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi. Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur ve umarım siz de bu ay keyifli kitaplar okumuşsunuzdur. Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.




Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...