16 Ekim 2014 Perşembe

Okuma Şenliği #5 (Alaska'nın Peşinde)

John Green - Alaska'nın Peşinde

16 - 28 Ekim

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle Ekim ayında düzenlediğim ikinci Okuma Şenliği yazımı paylaşıyorum.

 Bildiğiniz üzere ay başında birçok kitap severle birlikte Paulo Coelho'dan Aldatmak'ı okuduk ve ben bu keyifli etkinlikten inanılmaz derecede zevk aldım.

 Şenliğe katılan ve bizimle kitap hakkındaki fikirlerini paylaşan herkese çok ama çok teşekkür ederim.

 Şimdi ise sıra Aynı Yıldızın Altında ile adından sıkça söz ettiren yazar John Green'in bir diğer kitabı olan Alaska'nın Peşinde'de.

 Açıkçası karşılaştığım olumsuz yorumlardan dolayı bu kitabı okuyup okumamak konusunda oldukça kararsızdım ancak sizden gelen oylamada yoğun bir talep görünce bunun da en az Aldatmak şenliği kadar eğlenceli olacağı düşüncesine kapıldım. 

  Peki şenliğe katılmak için yapmanız gerekenler neler?

- Alaska'nın Peşinde'yi 16-28 Ekim tarihleri arasında okumak
- Bu süreçte Instagram'da paylaştığınız kitabın fotoğrafına glorrrybooks 'u etiketlemek
- Ve şenlik sonunda paylaşacağım videonun altına kitapla ilgili görüşlerinizi yazmak 

 Umarım herkes için keyif verici bir şenlik olur.

 Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın ve kitaplarınızdan ayrı kalmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...