8 Şubat 2015 Pazar

İsme Özel Kitap Ayracım ♥

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle Bak Bu Çok Moda'nın benim için tasarlamış olduğu kitap ayracını paylaşıyorum.

 Şu sıralar kitap ayraçlarına her zamankinden daha fazla merak salmış durumdayım. 

 Bak Bu Çok Moda'nın hazırladığı kişiye özel tasarım ayraçları görünce ise çok beğendim.

 Dezaynını ve renklerini benim seçtiğim ayracın kalitesi ise beklediğimden çok daha iyi. Püskül detayına ise bayıldım.

 Ayrıca zarar görmesin diye Ayşegül Hanım tarafından özenle paketlenmişti.

 Artık karton ya da tahta ayraçlarım yerine bu şık ayracı kullanabilirim.

 Eğer siz de kendinize ya da sevdiklerinize ait tasarım ayraçlar satın almak istiyorsanız Bak Bu Çok Moda'nın Instagram hesabını ziyaret edebilirsiniz.

Bak Bu Çok Moda'nın Instagram Hesabına Ulaşmak İçin Tıklayın

 Bunun yanı sıra tasarım anahtarlıklara da göz atabilirsiniz.

 Hepinize mutluluk dolu bir gün dilerim.

 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...