3 Şubat 2015 Salı

Çekiliş #9 (Nesse Design'la Ayraç Çekilişi)

Çekiliş Tarihi
3 - 5 Şubat

 Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlerle her zamankinden farklı bir çekiliş yazısı paylaşıyorum. 

 Kitap tutkunu olup da ayraçlara düşkün olmayan var mı? Üstelik bu ayraçlar özel tasarımsa beğenmemek elde değildir.

 Geçtiğimiz günlerde Instagram hesabımdan Nesse Design'ın benim için hazırladığı ayraçları paylaşmıştım.

Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 Daha önce hiç ayraç hediye etmediğimi fark edince Nesse Design'ın çalışanlarıyla kolları sıvadık ve bir çekiliş yapmaya karar verdik.
  Fotoğrafta görmüş olduğunuz tasarımı bana, hazırlanışı Nesse Design'a ait Paris, New York ve London temalı 3 retro ayracı içinizden 1 kişiye armağan edeceğiz.

 Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler çok basit ;


-  @glorrrybooks ve @nessedesign (Instagram) hesaplarını TAKİP ediyor olmak ve paylaştığım fotoğrafın altına KATILDIM yorumu bırakmanız yeterli.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Lütfen birkaç kez KATILDIM ve benzeri yorumlar bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.

Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın

Nesse Design'ın Instagram Hesabına Ulaşmak İçin Tıklayın

 Bu bir Instagram çekilişi olduğu için blog katılımlarını ne yazık ki değerlendiremiyorum.

 Çekilişimiz 3 Şubat'ta başlayıp 5 Şubat'ta (23:59) sona erecek. Kazananlar random.org aracılığıyla belirlenip 6 Şubat'ta INSTAGRAM üzerinden açıklanacak.

 Nesse Design'a katkılarından dolayı teşekkür ederken hepinize bol şans diliyorum.


Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...