23 Şubat 2015 Pazartesi

Çekiliş #10 (Instagram'da 5000 Takipçiye Ulaşmam Şerefine)

Çekiliş Tarihi
23 - 25 Şubat
Kapandı 


 Herkese merhaba. Bugün sizlerle yeni bir çekiliş yazısı paylaşıyorum.

 Instagram'da 5000 takipçiye ulaştım ve inanılmaz derecede mutluyum. 

 Beni takip eden, yazılarımı beğenen, yorumlarıyla fikirlerini benimle paylaşan, düşüncelerime, önerilerime değer veren herkese çok ama çok teşekkür ederim.  

 Elbette bu güzel haberi bir çekiliş ile kutlamak istedim. Aslında uzun zamandır sponsorsuz çekiliş yapmıyordum ve sonunda kitaplığıma göz atıp sizler için yıllar önce okumuş olduğum Sil Baştan seçtim. 

 Hayatınızı tekrar tekrar yaşamak zorunda olsaydınız ne yapardınız? Geçmişte yaptığınız hataların üstesinden gelebilir miydiniz?

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;


- Instagram hesabımı TAKİP ediyor olmanız ve paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM yorumu yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Lütfen birkaç kez KATILDIM ve benzeri yorumlar bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.

 Bu bir Instagram çekilişi olduğu için blog katılımlarını ne yazık ki değerlendiremiyorum.

 Çekilişimiz 23 Şubat'ta başlayıp 24 Şubat'ta (23:59) sona erecek. Kazanan (Sponsorsuz çekiliş olduğu için yalnızca 1 kişi kazanacak) random.org aracılığıyla belirlenip25 Şubat'ta INSTAGRAM üzerinden açıklanacak.

 Hepinize bir kez daha teşekkür ederken bol şans diliyorum.


   Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın




Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...