23 Mart 2016 Çarşamba

Deadpool Marvel Evrenini Öldürüyor | Çizgi Roman İncelemesi *20

Deadpool Marvel Evreni'ni Öldürüyor

Yazar: Cullen Bunn
Çizer: Dalibor Talajic

JBC Yayınları
Çeviren: Cenk Könül
Özgün Adı: Deadpool Kills Marvel Universe
96 Sayfa - Renkli Kuşe

★ ★ ★  



KAPAK:

 Kaare Andrews tarafından çizilen ve benim de bir hayli beğendiğim kapakta, arka planda yer alan Marvel'ın korkmuş karakterlerinin yanı sıra Deadpool'un eline tuttuğu Hulk kellesi de oldukça dikkat çekici.

ÇİZİMLER VE RENKLENDİRME:

 Kitabın çizimlerini hikayeye uygun sadelikte bulup genel hatlarıyla beğenmemin yanı sıra, Spiderman'li sahnelerin renklendirmesini çok severken sonlara doğru Deadpool'un kozmik boşlukta gezindiği çift sayfalık panele kelimenin tam anlamıyla bayıldım.
 Ayrıca Deadpool Yaşayan Ölülerin Gecesi'nden sonra Cullen Bunn'ın üslubuna yavaş yavaş alıştığımı da belirtmeden geçemeyeceğim.

Bahsettiğim Çift Panel


KONUSU:  Profesöt X'in önderliğinde akıl hastanesine yatırılan Deadpool'lu yola getirmenin tek yolu olduğunu düşünen Dr. Brighton, Psycho Man'i devreye sokar ve Deadpool'un zihninde herkesi öldürmesini emreden sesin yankılanmasını sağlar. Bunun üzerine işe koyulan ve planlarıyla Marvel evrenini hazırlıksız yakalayan Deadpool, ondan beklenilenin aksine cinayetlerini olağanca basitliğiyle işlemeye başlar.
 

KİTAP HAKKINDA:

 -Herkes benim deli olduğumu düşünüyordu. Tam bir zırdeli... Sırf dünya görüşüm biraz daha farklı olduğu için.
-Bu doğru değil.
-Evet doğru! Ama... Anlaşılan o ki, koca dünyada, her şeyi tüm açıklığıyla gören tek insan benmişim. Bunu yeni fark ettim. Hani derler ya; bilinçaltın, sen farkında olmadan, sorunlarını çözmekle uğraşırmış. Bilinçaltım bana yıllardır bir şey anlatmaya çalışıyormuş. Bense onu dinlemeye hazır değilmişim. Ta ki Psycho Man beynimi kurcalayana kadar. Şimdi tüm taşlar yerine oturdu. Sanırım beni akıl hastanesine tıktığın için sana teşekkür etmeliyim. Peki ya dördüncü duvarı yıkarsam? Beni ezen... Beni çiğneyen o dördüncü duvar... Var olduğumuz andan itibaren her birimizi edip duran dördüncü duvar...

 

SONSÖZ:

 Geveze paralı askerimizle henüz tanışmadıysanız Deadpool Marvel Evreni'ni öldürüyor uygun bir başlangıç olabilir.


Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...