18 Temmuz 2014 Cuma

Okuma Şenliği #2 [ Dex Şöleni ]


 Herkese merhaba. Yeniden bir okuma şenliği yazısıyla karşınızdayım. 

 Bildiğiniz gibi Instagram hesabım üzerinden düzenlediğim ilk Okuma Şenliği'm hâlâ devam etmekte ve ben çok güzel geri dönüşler alıyorum.

 Bugün ise Saklama Kabı blogunun sahibi Sevgili Eren'in önderlik ettiği yeni bir okuma şenliğini sizinle paylaşıyorum.

 Aslında tam olarak yeni sayılmaz ancak ben yeni dahil olduğum için böyle adlandırabiliriz. 

 Geçen sene Eren'in başlattığı sonrasında Kitap Dostları'nın üstlendiği fakat bir takım talihsizliklerin yaşandığı bu eğlenceli etkinliğin daha ucu açık bir biçimde yeniden yapılmasına karar verildi. 

 Şenliğimizin adından da anlayacağınız üzere bu bir Dex Şöleni ve Temmuz ayı Dex yayınları ayı olacak. 

 Daha öncesinde bu şenlik düzenlenirken aynı kitapların okunmasına özen gösterilirken, bu yıl istediğiniz bir Dex kitabıyla başlıkta [Dex Şöleni] etiketini kullanarak şölene dahil olabilirsiniz. 

 Benim bu şölen için okuyacağım kitaplar ise D&R kampanyasından satın aldığım Julianna Baggot'ın Pür'ü ve Fiona Paul'un Karanlık Sular'ı olacak. 

 Unutmadan şölenle ilgili daha fazla bilgi almak için Kitap Dostları'nın Facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

Kitap Dostları'yla Blog Turları Facebook Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayın

Pür Yazımı Okumak İçin Tıklayın

Karanlık Sular Yazımı Okumak İçin Tıklayın

 Kendinize çok iyi bakın. Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...