27 Ekim 2016 Perşembe

Isla ve Mutlu Son - Stephanie Perkins | Kitap İncelemesi *97

Isla ve Mutlu Son
Stephanie Perkins

Yabancı Yayınları
Çeviren: Aslı Tümerkan
Özgün Adı: Isla and the Happily Ever After
#Çok Satanlar
328 Sayfa - Ciltli

★  ☆ ☆ 

KAPAK:

 Yabancı Yayınları tarafından orijinal tasarımıyla yayımlanan kitabın hem dış hem de iç kapağını çok beğendim.


YAZAR HAKKINDA:

 Anna and The French Kiss serisiyle ilgi odağı olan ve renkli kişiliğini kitaplarına da yansıtmayı başaran yazarın, şimdiye kadar ülkemiz de Lola ve Komşu Çocuk - Isla ve Mutlu Son (Yabancı) ve Pariste Aşk (Arunas Yayıncılık) olmak üzere 3 kitabı yayımlandı.



KONUSU:

 Isla 3 yıldır Josh'tan hoşlanıyordu. Bunu en yakın arkadaşı Kurt, ablası Gen, huysuz kardeşi Hattie ve birkaç arkadaşından başka bilen yoktu. Josh ise ya bunun farkında değildi ya da öyleymiş gibi davranıyordu.
 Kısmet'te karşılaştıkları o gece Isla bir şeylerin farklı olacağını düşünmüş, günlerce Josh'tan bir haber beklemiş, bir gelişme olmayınca umudu giderek azalmıştı. Ta ki okul başlayıncaya kadar.
 Josh'ın da kendisinden hoşlandığını anlayan, onunla hayatının hiçbir döneminde olmadığı kadar iyi vakit geçiren ancak buna rağmen Josh'ın eski sevgilisini düşünmekten kendini alıkoyamayan ve aklının bir köşesinde hep soru işareti olan Isla, bu süreçte kendi geleceğiyle ilgili önemli kararlar verip mutlu sona ulaşmaya çalışacaktır.


KİTAP HAKKINDA:

 Genç Yetişkin türünü sevmeyen biri olarak bu türde kitaplar okumaktaki ısrarım popülariteden kaynaklanıyor olsa gerek. Isla ve Mutlu Son okuyan herkes tarafından o kadar çok övüldü ki ben de kitaba tatlı bir aşk romanı okumak umuduyla başladım. Yazarın dilinin akıcı olduğu su götürmez bir gerçek ancak anlatılan ele alınan aşkın bana tam anlamıyla hitap ettiği söylenemez. 
 Kitaptaki Kurt karakterini çok değinilmemiş olmasa da sevdim asıl oğlan Josh'ın çizgi roman fikrine ise bayıldım. Isla'la başlarda pek yakınlık kuramasam da sonlara doğru hissettiklerine ortak olabildim.


SONSÖZ:

 Bu türün okuyucusuysanız Isla ve Mutlu Son'u beğenebilirsiniz.


Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...