12 Ekim 2016 Çarşamba

Piyon - Aimee Carter | Kitap İncelemesi *95

Piyon
Aimee Carter

Ephesus Yayınları
Çeviren: Melda Dinçel
Özgün Adı: Pawn 
#Çok Satanlar
379 Sayfa - Ciltli

★ ★  ☆ 



KAPAK:

 Ephesus Yayınları tarafından orijinal tasarımıyla yayımlanan kitabın kapağı çok beğenmemin yanı sıra göz bebeğindeki III simgesinin unutulması dikkatimden kaçmadı.




YAZAR HAKKINDA:

 Tanrıça serisi ile ülkemizde de çok sevilen Aimee Carter'ın distopya türündeki yeni serisinin ilk kitabı Piyon yayımlandığı andan itibaren büyük ilgi topladı.  
 Birçok kişi tarafından beğenilen Piyon benim de yazarla tanışma kitabım oldu aynı zamanda.


KONUSU:

 Kitty Doe sınava girmeden önce IV olabilmeyi umuyordu. IV olmaktan başka şansı yoktu. Okumayı bilmiyor olmasının ensesine III damgasının basılmasına neden olacağını ise tahmin edemiyordu. 
 Erkek arkadaşı Benjamin'in sınava girmesine 1 ay vardı. Bu süreçte tek yapması gereken ona verilen görevden bir şekilde kurtulup zamanın hızla akmasını dileyerek saklanmaktı. Ancak işler pek de planladığı gibi olmadı.
 Gözleri sayesinde başkanın yeğeni Lila Hart'ın yerine geçecek ve kendini entrikaların ortasında bulacaktı.


KİTAP HAKKINDA:

 Distopya sever biri olarak Piyon'u çok merak ediyordum ve ilk fırsatta okudum. Kitabın başlarında bir parça da olsa hayal kırıklığına uğradığımı belirtmeden geçmeyeceğim. Bana kalırsa Piyon konu itibariyle ilgi çekiciydi ancak gerçekçilik ve kurgu açısından bazı eksikleri vardı. Ayrıca yazarın karakterleri derinlemesine anlattığını da düşünmüyorum. Bunların dışında oldukça akıcıydı ve eğer işiniz yoksa bir günde bitirebilirsiniz. Kitabın sonları ise başlarına oranla daha tatmin ediciydi bu yüzden de ikinci kitabı merak ediyorum.

SONSÖZ:

 Distopya okumaya yeni yeni balşıyorsanız Piyon'a şans verebilirsiniz.


 Piyon Kitabının Fragmanını İzlemek İçin Tıklayın





Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...